.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه بنزین آزاد با کارت سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرایی شدن طرح عرضه بنزین آزاد با کارت های سوخت تا پایان امسال خبر داد.


فرید عامری در باره این طرح گفت: با اجرایی شدن این طرح تا پایان امسال، هر نوع سیاست گذاری سوختی دولت در جایگاه‌ها امکان‌پذیر می‌شود؛ یعنی برای نمونه می‌توان با یک کارت هوشمند سوخت، دو نرخ سوخت را نیز دریافت کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اجرای این طرح، دیگر نیازی به کارت جایگاه‌داران نیست و اگر سهمیه کارت افراد به پایان رسیده باشد، به راحتی می‌توانند با همان کارت سوخت بنزین آزاد دریافت کنند.

از آنجا که یک سمت اجرایی شدن این طرح بانک ملت است، علی دیواندری، مدیرعامل بانک ملت به خبرنگار شانا در باره امکان اجرایی شدن این طرح گفت: هر نوع پرداختی که بخواهیم با کارت سوخت انجام شود، امکان‌پذیر است و نرم‌افزار مربوط به بانک و تجهیزاتی که در بانک‌ها نصب می‌شود، قابلیت ارائه هر گونه خدمات را دارد.

هم اکنون دریافت بنزین آزاد تنها از طریق کارت رئیس جایگاه ممکن است که این امر منجر به کندی عرضه بنزین آزاد می شود .پیش از این امیر رضا رجبی، مدیر سوخت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در این باره گفته بود: در آینده نزدیک با افزایش کارت‌ها این مشکل برطرف می‌شود؛ به ‌طوری‌ که به ازای هر کارگر در جایگاه یک کارت دریافت بنزین آزاد لحاظ شود.

اما به نظر می‌رسد با اجرای این طرح، مشکلات ناشی از وجود کارت‌های دریافت بنزین آزاد در کشور حل شود و دیگر نیازی به افزایش تعداد کارت‌های جایگاه‌داران نیست.به گفته مهندس عامری تا ابتدای امسال، دو میلیارد و 400 میلیون لیتر بنزین در کارت سوخت مردم باقی مانده بود که در پایان آذرماه امسال این رقم با یک میلیارد و 100 میلیون لیتر کاهش به حدود یک میلیارد و 300 میلیون لیتر رسیده است.

به نظر می‌رسد از زمستان امسال که سهمیه خودروها به 80 لیتر در ماه کاهش یافته، مصرف بنزین سهمیه‌ای نسبت به ماه‌های پیش از آن کاهش یابد. اما این موضوع نشانه کاهش چشمگیر مصرف بنزین نیست، زیرا به نظر می‌رسد میزان مصرف بنزین آزاد در کشور افزایش یابد که این امر، اجرای طرح دریافت بنزین آزاد از طریق کارت‌های سوخت را اجتناب‌ناپذیر کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.